fredag 15 januari 2016

En lite wild and crazy fredag - helt utan fys med bara mys!


Bild från Fritz Blommors Instagram
Tulpanens dag idag! ♥ ♥ ♥ 

På väg hem från jobbet idag firade jag med en sojalatte från en av kaffekedjorna... trots att dom inte har osötad sojamjölk. Wild and Crazy - eller hur? #hahahaha Mitt tåg avgick från "fel" spår idag, det har varit ett uns rörigt för öresundstågen idag ;-) dom har radat upp växelfel, fordonsfel och gud vet vad, men jag hade tur, mitt tåg både avgick och ankom i tid (till skillnad från i morse då). Under dagen hade dessutom ett blomsterbud levererat en tulpanbukett från maken - himla glad blev jag! Väl hemma så hämtade maken på stationen så jag slapp både bussresa och promenad!

Blomsterbud
Sojalatte
Tåget avgick i tid
Fick skjuts hem

Jackpott en fredag liksom!

Idag är vilodag, och det känns faktiskt helt okej att inte ha kört Grit Plyo nu i eftermiddag, ska jag vara ärlig så sitter dom där bulgariska utfallen fortfarande i låren, trots gårdagens massage #herremingudvilketpass så det är förmodligen extremt förnuftigt att vila idag. Så, ingen fys idag, bara mys! Kanske tom att jag festar till det med lite naturella cashewnötter till På Spåret ikväll :-D

I morgon däremot, är en helt annan och ny dag! Där jag funderar på att faktiskt följa coachens "order" om mer lågintensiv cardio, men bara kanske ;-) kafferep på löpbandet någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina