onsdag 16 december 2015

Om en komfortzon och en massa go träningsvärk och ett pass MoveIT

Passet igår känns i kroppen idag. Typ ganska mycket #dagensunderdrift. Armarna skakar när jag skriver på tangentbordet och det var svårt att hålla i ratten #vadgörmaninte #ochjaggillardet. Nu börjar rumpan göra ont också :-D Jag är rysligt glad att jag bokat en massage-halvtimme i morgon - inte för att han ska få massera min rumpa dock, om du nu trodde det ;-)

Jag gillar att det känns i kroppen när jag tränat, sedan kanske sex dagars träningsvärk i vaderna är liiiiite överdrivet #youthink, och det kanske får bli kaffe med sugrör i morgon bitti men det är det värt. Varje gång!

Det blev MoveIT idag också, lite halvt sisådär-engagerat, hade svårt att hitta det där sista och kliva ut ur komfortzonen faktiskt, vet inte vad det berodde på, roliga övningar, inte särskilt trött, kanon-sällskap och coachen som instruktör. Borde varit alla rätt. Minus att jag ätit lite dåligt då, blir lätt så när jag jobbar hemma har jag märkt. #skaskärpamig #hursvårtkandetvara.

Nu är det makens tur att träna så vilodag för mig torsdag och fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina