söndag 13 december 2015

Förnuftiga jag vilar idag och passar på att reflektera bakåt istället!

Om jag lägger ihop gårdagens tunga pass med dagens trötta kropp får jag erkänna att det jag behöver idag inte är ett galet roligt och alldeles underbart pass Body Combat (som börjar precis nu... ) utan vila. Mitt förnuftiga jag vinner och dagens motion har bestått i att klättra upp på vinden och bära ner julgranskulorna #haha. Vi lägger till att morgondagens träning blir utbytt mot tandläkarbesök - #wihiooo #ellerinte,  så borde jag väl vara i toppenform till tisdag istället? Eller hur? #detbestämmerjag.

När jag den 16 april i år körde mitt första pass med PT-Gustaf hade jag inte en aning om hur fantastiskt det här året skulle bli! Jag har lärt mig massor, både om mig själv och om träning och om kost! Jag har skrattat, svurit och svettats mer än jag trodde var möjligt. Jag har omvärderat min självbild 180 grader och tvingats se sanningen om mig själv, mina val och mina förutsättningar.

Och jag har kört etthundrasjuttiofyra pass. Etta Sjua Fyra. Jag är löjligt stolt över mig själv faktiskt. Jag är också löjligt nördig när det gäller statistik och sånt ;-) Så jag har såklart antecknat alla passen :-D Nästa år tänker jag bli löjligt nördig när det gäller hur många kilo jag kan lyfta på olika sätt, jag har försökt hitta den ultimata appen för det men den existerar inte så: sökes skillad apputvecklare som kan omvandla mina tankar till verklighet :-D

Här är alla mina pass :-D Gröna är PT, lila är gruppträning och vita är egen träning.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina