fredag 11 december 2015

Vilodag med extra trappspringningar och en motstådd frestelse!

Jobbat hemma idag, då blir det inte många metrar förflyttning på en dag och min vivofit visade hela tiden på att jag inte rör mig tillräckligt så jag tänkte att varje gång jag går upp för trappan gör jag det tre gånger :-D Det funkade ;-) så nu vid femsnåret har jag plockat ihop en sisådär 7000 steg utan att faktiskt ha förflyttat mig särskilt många meter utanför huset under dagen. "Like" på den - eller hur?

Jag motstod också frestelsen att "lite snabbt" trycka in ett Grit strength pass i morse, sa till mig själv "lugn och fin nu du ska ha vilodag" #haha #jagtroddeintepåmigsjälv Men när jag reste mig för att gå och hämta mer kaffe så berättade mina vader för mig att det där med att träna det ska du vänta med så jag återgick till min mailbox och så får träningen vänta tills i morgon. #herregudsåförnuftigt

Alltså - hur ont kan det göra och hur länge kan träningsvärk sitta i? Helt galet är det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina