fredag 4 december 2015

In-i-väggen-träning idag - Premiär för Grit Plyo 15!

Riktigt bra Grit Plyo-release och pulsbandet levererade fina siffror! Jobbade stenhårt hela dagen för att bli klar i tid för att kunna köra Grit idag och med några minuter till godo swishade jag iväg och hämtade kidsen (strax efter att jag insett att jag glömt äta mellis, inte fiffigt!) och sedan blåste jag (sic!) iväg till Motionshuset.

Ett rejält tungt Plyo-pass med en hel del överkropp, roliga och varierande övningar i - hyfsat - korta intervaller. Me like a lot! #gritdöden #denkänslan. Fick pulsbandet att få bra kontakt idag och blev överraskad över att jag faktiskt lyckades få upp mig själv till över 170 flera gånger med 174 som max. #maxpulsinomräckhåll #intervallträningärlivet Lite lätt yrslig efter passet, så går det när man inte äter ordentligt :-/ men jag återhämtade mig faktiskt hyfsat snabbt och gick för att stretcha.

Där snicksnackade jag lite med Sanna. Några minuter senare var jag en realitycheck rikare ;-) och du har så rätt - släpp taget, stäng dörren. #godarådärintedyra #tackförpeppen.

När jag kom hem hade maken köpt lakrits till mig. Jag ska bestämma mig för om jag vågar prova att äta några bitar ;-) Kan faktiskt känna att jag förtjänat det efter dagens gedigna insats!

Håll i hatten alla som är ute i blåsväder #göteborgshumor  ;-) och ni andra - ha en riktigt fin fredagskväll!

2 kommentarer:

  1. Så kul med griten! Hur kan liksom lägga dansuppvisning mitt i griten?? Ofattbart men det var ju bara att gilla läget. Ungen var ju rätt duktig ändå och framför allt så glad över att visa upp sina skills =)
    Låter sjukt gott med lakrits, men jag har ju helt hux flux släppt på tyglarna och äter godis igen (utan anledning) och det är lite för gott för mitt eget bästa faktiskt. Önskar faktiskt att jag inte smakade för några veckor sedan. Jaja, hela november har ju varit halvdan för mig. Men well, jag slog ändå rekord i bänkpress med G så jag är fasen i mej nöjd ändå. Hoppas vi ses snart!! kram E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, alltså, fattar inte resten av världen att dom måste anpassa grejor till gruppsträningsschemat? *facepalm* ;-) Jaja, som du säger, ibland får man ju ändå engagera sig liiiiite i kidsen också ;-) NU kläcker du att du satt bänkpressrekord! men GRATTIS. sånt förväntar jag mig faktiskt ett sms om :-D Fick ju ett sånt fint pepp idag av Sanna, så med det i bagaget tror jag faktiskt jag ska äta den där lakritsen! Jag är inte mitt gamla jag, jag är mig nu, och mig nu är ingen sockerjunkie och jag kan göra allt som jag vill!

      Radera

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina