måndag 28 december 2015

Utnyttjar ledigheten maximalt och dubblar med cirkelintervaller!

Sitter nu i soffan sådär underbart skönt utmattad som man blir när kroppen fått jobba riktigt hårt. Ikväll körde jag MoveIT som dagens andra pass. Även denna måndag körde Gustaf upplägget med enminutsintervaller i första rundan. Jäkligt långa enminutrare är det. Särskilt när man står och gör höga knän #gahhhhh #taraldrigslut - men det är ju ändå gött, efteråt ;)  Starkt gäng idag med mycket pepp - blir extra roligt då tycker jag!

Jag blir så himla glad när andra medlemmar kommer fram och peppar och visar att dom ser vilken förändring jag har gjort, mina chearleaders ♥ ♥ ♥  ni är ovärderliga!

Tidigare idag var jag på Intersport här i stan och handlade ett par nya tajts på rean, 70% rabatt är lagom tycker jag :-D när jag dessutom kunde betala nästan hela beloppet med ett presentkort jag vann under Motionshusets jubileumsvecka så jublade älska-rea-tjejen i mig ;-) Så TACK Motionshuset för mina nya fina sköna tajts!

Inte nog med det, idag kom också en väska från Thule som jag vann i en tävling på bloggen Fitness och Hälsa, blev så himla överraskad och glad! Den var helt perfekt i storlek och en extra bonus var att den passade som en smäck i min cykelkorg! 

Nu ska jag vila lite och sedan tagga igång för Grit Cardio i morgon! Yeh!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina