lördag 2 maj 2015

Nästa mål: Under 80 kilo den 18/5

Det är scary som tusan att uttala sina mål offentligt, dom blir liksom på riktigt då, men det är ju det som SKA vara så därför säger jag det nu, här, offentligt.

Mitt mål är att väga under åttio kilo 
måndagen den artonde maj tjugohundrafemton
(och sedan stanna under åttio såklart)

Några dagar de senaste 10 åren har jag varit under 80 kilo men nu SKA dom bli fler, dom MÅSTE bli fler, förhoppningsvis blir det inte många dagar över dessa magiska 80 som har varit så inibänken svårt att passera efter att artonde maj har passerat.

Nu gäller det att hålla sig frisk, den där lilla lilla retningen i halsen finns kvar, inte halsont, men inte heller helt frisk, VIK HÄDAN o du envisa förkylningsvirus!

Söndag = simskoledag och jag ska försöka fresta så lite som möjligt på min axel.
Måndag = PT-dag och jag har en aning om att jag kommer att få jobba hårt ;)

PS Fortfarande träningsvärk i rumpan från i torsdags... DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina