fredag 1 maj 2015

Dagens träning :-D aka vardagsmotion inklusive styrkelyft

Ett barn blev sjukt och därmed blev det ingen familjeutflykt för oss :(  Vi blev såklart både ledsna och besvikna, vi bestämde oss dock för att ta tillvara på dagen ändå och ge våra jordgubbar lite "love and care" så jag åkte iväg och köpte 6 säckar prima ekologisk jord, plockade upp alla plantor ur jorden, rensade massa ogräs, ny jord och så ner med plantorna igen, vattnade, och sedan täckte vi med gräsklipp - hoppas midsommarjordgubbarna med detta är räddade! (en av de längsta meningar jag skrivit tror jag :-D )


Nu när jag är klar känner jag att jag har REJÄL träningsvärk i rumpan #auch!  Visste du förresten av danskarna inte har något ord för träningsvärk? Vad säger det om dem? :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina