tisdag 19 maj 2015

Bryter ny mark och utforskar nya stigar :-D #promenad

Efter lunch dök solen upp och då bytte jag tänkt styrketräning mot promenad, frisk luft kändes välbehövligt och promenad är så skönt för huvudet! Det blev ca 7 km i makligt promenadtempo. Jag tog en ny stig och utmanade vaneråttan i mig, passerade också Falkenbergs idrottsplats där #FFF spelar hemmamatch mot Kalmar i kväll, har coach Hasse Eklund några äss i rockärmen tro? #lagetvidhavet 

Sedan gick jag genom hertingsskogen och vidare mot hertings kraftverk, sedan följde jag min vanliga tur längs med Ätran. Solen sken nästan hela tiden och det var bara sista biten som vinden friskade i. 





2 kommentarer:

  1. Heja dig! Vad duktig du är vännen! Tack för fina kommentarer i min blogg <3 KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gör mitt bästa, idag blev det dock en ganska ynklig promenad, har lite ont i halsen så ville inte fresta för mycket på kroppen, vill hellre kunna träna i morgon istället!

      Radera

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina