torsdag 14 maj 2015

En vilodag där jag undvek skräpmatsdiket och kom hem med nya tights

Vilodagen spenderades i Köpenhamn på en utförsäljning av barnklädesmärket Molo, en helt crazy upplevelse där det är lätt att sladda ner i skräpmatsdiket men jag höll mig på den smala stigen och åt medhavd lunch bestående av mathavre, halloumi, tomat och sallad och kvällsmat åts på snabbmatshaket där jag beställde en hamburgare utan bröd och ost och åt sidesallad till, jag drack vatten hela dagen. Jag lyxade dock med en banan för att hålla energinivån uppe ;)

Köpte ett par tights till mig själv också ;)  gillar att deras tights är så stretchiga att mullig 175 cm lång mamma kan ha storlek 164 :-D


2 kommentarer:

  1. Hade aldrig fått på mig dom där brallorna! Vi är klart olika i formationen :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror du inte? Det är klart det är praktiskt att ha en valk att fästa dom runt ;) :-D men dessa var faktiskt stretchiga i typ baddräktsklassen, inte vanligt leggingstyg utan mer träningsbyxor.

      Radera

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina