torsdag 7 maj 2015

Jag älskar att simma!

Jag jobbar ju som simlärare, också ;) men jag är även mamma till två små simmare och den ena hade träning idag. Då passade jag på att "fin"-simma några längder, det är verkligen toklyxigt när kroppen värker och man har rester av mjölksyra och annat slagg i kroppen - att bara glida iväg. Ljudet under vattnet gör det också till en meditativ upplevelse och kroppen liksom slappnar av och blir mjuk och följsam igen!  #älskasimning

Jag brukar försöka simma 50 meter bröstsim med så få simtag som möjligt, idag gjorde jag 21 på båda de längder jag räknade (vi har en 50-meters bassäng).

Bild på mig och stora, för några år sedan ;) Eller rätt många egentligen :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina