tisdag 5 maj 2015

Promenad vs Regn 0-1

Hade ställt in mig på en rejäl promenad idag men det utlovade busvädret kom flera timmar för tidigt (#epicfail #smhi) så jag bestämde mig istället för att stå på mina egna ben på MotionsHuset. #scary Som tur väl var jobbade PT-Gustaf idag så jag fick några uppmuntrande leenden här och där så då kändes det bättre! Började med 25 minuter på löpbandet i makligt uppvärmningstempo (10 min / km) med nördprogrammet "språket" i lurarna. Sedan några av de core-övningar som jag gjort med Gustaf och några gamla som jag har med mig från förr. Stoppade in lite benövningar här och där och avslutade med 8 minuters tabata-intervaller. Belönade mig sedan med en lång och skön avslappning/stretch! #detgjordejagbra

Väl hemma blandade jag mig en smoothie på kokosvatten, blåbär, mandelsmör, lucumapulver, macapulver och lite boveteflingor.


Avslutade det hela med en kopp espresso :-D  #varituppemedtuppentröttsomenkossa

Nu hoppas jag att vädergudarna är lite mer på min sida i morgon så ni kan få ett gäng fina bilder från en solig långpromenad! 

2 kommentarer:

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina