torsdag 21 maj 2015

Min andra milpromenad tog mig till delvis nya områden och tydligen också under havsytan :-D #bildbomb

Började i mulet väder med hotande regnskurar men det klarnade upp allt mer och jag fick idag en jätteskön promenad! Jag gick idag vidare från Skrea Strand till "Hansagård", väldigt knölig terräng ett tag så lite långsammare totalsnitt på grund av det än om jag gått på asfalt hela tiden. Strandpromenad ger ju dock en helt annan benträning än asfaltdito så allt är inte fart! #allaboutthatass Den här delen av kusten har lite mer sten och klippor så är du en sån som inte gillar sand finns det nåt för dig också ;)  Nånstans runt Hansagårds camping har jag också enligt runkeeper promenerat under havsnivån, det märke jag inte men säger den det så ;) #ärmanfisksåärman Var i och för sig extremt blött runt campingen så :-D inte omöjligt kanske.



Nåväl, tillbakavägen gick jag "raka vägen" på asfalt genom näset och sommarstugekvarteren, fick chans att beundra alla otroligt fina, dyra och påkostade villor samtidigt som P3-dokumentären om Arlandarånet var på i lurarna.

Ikväll blir det Body Combat när världens bästa svärisar tar hand om barnen en stund!

Lite bilder från Näset och Hansagård (klicka för större bild):






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina