måndag 4 maj 2015

Min inre dialog - om att brottas med sig själv

Ungefär så här låter det inne i mitt huvud:

- Men ärligt, är det värt det?
- Klart det är, jag kommer må så bra sedan!
- Åhh kladdkaka! Lakrits! Glass!
- SLUTA posta bilder på faboulus pizza i mitt flöde!
- Jag vill ha PIZZA - NU
- Du tycker ju inte ens det är gott med pizza sluta nu
- Men liiiite cola kan jag ju ta, om jag bara äter sallad sen, eller hur?
- Nu har jag bestämt mig att investera det här för MIG så nu är du tyst!
- Fast jag åt ju den där pyttelilla kakan i lördags så egentligen är ju den dagen redan förstörd, eller hur?
- Håll tyst och gör 20 squats per kalori du äter! #unfollowpåallasompostarläckerheterpåinsta
- Ja, Lisa Lemke, klart det ska vara massa smör och olja!
- #stängavallamatlagningsprogram
- Fokusera nu på MÅLET, du kommer må bättre sen
- skit i SEDAN, jag vill må bra NU
- HJÄLP mig stänga av den där terroristen!!!!




Bestämmer mig för att ta en kopp te, öppnar te-skåpet och vad ligger där om inte ungarnas överblivna lördagsgodis #GAHHHH Så jag kisar med ena ögat och öppnar skåpet bara precis så jag får in handen och får ut mitt gröna te (som jag har hört ska öga förbränningen med 50-60 kalorier per dag #griperhalmstrån)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina