torsdag 6 oktober 2016

Thaiboxningstorsdag - idag med nytt sällskap!

Den här fina tjejen fick jag idag med mig till Thaiboxningen 💖

Oliva fastnade inte riktigt för det där med gymträning men jag tror och hoppas att jag kanske fick henne hooked på det här med thaiboxning idag! Jag hade i alla fall superroligt tillsammans med henne i nybörjargruppen idag!

Uppvärmning på ranta-runt-i-ringen-tema följt av mitsträning och sedan sparring. Inte en dålig första lektion! Och ska jag vara ärlig är det lite skönt att nån gång inte vara nyast (och därmed minst skillad), jag har nog lärt mig en del på det här året ändå ;-)  Också skönt att göra lite basövningar, för dom behöver jag ju också träna på nån gång i mellanåt!

Olivia gjorde bra ifrån sig, det ÄR läskigt att slå på nån, jag tyckte ju det var jätteläskigt att sparka på en mits som Gustaf höll i, hon hamnade rakt in nivå 2 och fick slå på mig ;-) Men vi bytte inte partner utan stannade hos varadra idag, ut ur den komfortzonen får hon ta sig på tisdag när jag inte är med ;-)

Tjo och gonatt från nån som får lägga sig med blött hår igen ;-)

PS: Idag kom mitt paket från Jabb, så nu har jag ett par helt egna fairtex curved mitsar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina