måndag 17 oktober 2016

Å så var det måndag igen! MoveIT med bonustabata!

Jag var inte jättepepp på att träna nåt annat än thaiboxning idag. MoveIT utan Gustaf och utan Emelie och utan Anna är liksom inte riktigt samma sak. Fortfarande ett kanonpass men inte magiskt!

Helt utan boxning ville jag inte vara idag så jag körde lite på säcken innan passet och den där naveln som ska vara mot min motståndare den åkte på sniskan hela tiden #hmmm #hurskajagfådenpårättställe

MoveIT-passet som sådanat var en repris från förra måndagen minus att vi gjorde kettlebellsvingar istället. Anpassade lite här och där eftersom jag tycker det är onödigt att belasta axeln på fel sätt. Helt okej pass, ganska överkroppstungt. Vi avslutade med en minut squathopp. Det är länge. Jättelänge. ;-)

Passet har inte så mycket cardio så jag körde lite tabata-intervaller efteråt, olika varianter på stepbrädehopp i totalt 16 tabataintervaller. Sedan var jag lite trött och det droppade lite svett från näsan så då tyckte jag att jag var klar. Jag var ju inte ens i närheten av nån grit-död men för att vara en vanlig sleten måndag i oktober så ...   ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina