måndag 24 oktober 2016

3 minuter ifrån att skubba träningen idag ;-) Saved by the bell kan man säga!

Idag var det nära att det inte blev nån träning, jag hade faktiskt bestämt mig för att vila men missade avbokningstiden med 3 minuter så det var ju bara att bita ihop, byta om, och köra i alla fall ;-)



Anledningen till min tveksamhet var att passet flyttades fram en halvtimme till 19.20 och då blir det ganska så rejält sent och jag får svårt att somna. Men nu så här i efterhand så är jag såklart glad att jag körde, för det är ju alltid skönt när man väl är där :-D

Matilda guidade oss idag igenom dessa 8 stationer, 3 varv (1 minut, 45 sekunder, 30 sekunder)

  • Trx-bicepscurl
  • Utsida axel med gummiband
  • Utfall
  • Vandrande höftlyft
  • Planka med indrag till tricpes
  • Framåtlutande tricepscurl
  • Snabba fötter
  • Tricepsarmhävningar
Avslutade med 1 minut burpees.

Done! 

Resultat: Svettig, trött i axlarna, säkert träningsvärk i tricpes i morgon, glad och nöjd!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina