onsdag 4 maj 2016

MoveIT med tabataavslut #skulletadetlungtju

Alltså, sömnen är fortfarande knackig här, det börjar allvarligt märkas på kroppens återhämtning så igår var jag förnuftig och vilade och idag tänkte jag bara "köra lite lugnt" på MoveIT. Det gick sådär. :-/  Alltså när Gustaf kastar in gemensamma tabata-intervaller som avslutsrunda då går ju min in-i-väggen-hjärna igång och ja, då blir det inte lugnt kan man säga. Yr, illamående och lite trött på mig själv blev jag däremot. Ingen kan beskylla mig för att vara mellanmjölk i alla fall #självironi #jagärinteklok

Annars var det mycket överkropp idag - det behöver jag! Jag fick kramp i vaderna på "snabba fötter" - skyller det också på sömnbristen ;-)

Kanske skulle försöka komma i säng i tid idag?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina