måndag 9 maj 2016

Heja Marina friskt humör det är det som susen gör! #moveitmåndag

Alltså, mitt humör förbättras typ trehundra procent när solen skiner, jag är helt klart född på fel ställe :-D Så idag trampade jag bort till gymmet med ett leende och lätta ben för att köra ett pass MoveIT. 


Riktigt roligt idag, bra kombinationer och några nya utmaningar #melikealot En variant av en yoga-lunge pose fast med en armhävning (Low Lunge Yoga Push Up), där min olikhet i rörlighet blev ytterst tydlig. #herregudliksom #måstemotiveramigtillrörlighetsträning och en kryp-och-knäböj-variant som sög helt sjukt mycket i låren. Två varv med styrka och en massa tabataintervaller som cardio. 

Tänkte jag skulle stretcha lite men hittade en kompis och snackade bort en stund istället, och stretchade en del ansiktsmuskler, dom ska ju ha sitt dom också som hon sa ;-) 

Och så blev jag jätteglad över att Gustaf sa att han tyckte att min boxning tom såg bättre ut på filmen än vad han tyckte att den gjorde på plats! Alltså, jag ser ju att jag gör en massa fel men jag ser också att jag gjort stora framsteg sedan i september! I will get there! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina