onsdag 25 maj 2016

Dubbelpass: dubbelt så bra, dubbelt så svettigt och dubbelt så roligt!

Jag rider på framgångsvågen just nu och kroppen känns tokfräsch så varför inte ett dubbelpass? Självklart! Nu har jag defintivt förtjänat min vilodag i morgon!

Allra först ett nytt deadhang-försök denna gång i team med Emelie - vi klarade 1.30 #detärgreppstyrka det!

Första passet blev MoveIT, riktigt roliga styrkeövningar idag med några rejäla utmaningar som inte var riktigt så omöjliga som det såg ut när coach Gustaf visade #haha #jaggjordefaktisktnågra! Jag gjorde hela första armhävningsintervallen på fötter, det är jag ruskigt stolt över - kanske inte lika stolt över att jag inte bytte upp mig i kettlebellvikt för benböjen #kanintegörarättjämt ;-) Jag körde med pulsklockan idag, det var en bra dag att göra det på. Jag tyckte ett tag att "men va sjutton jag får ju inte upp pulsen idag", var ju knappt andfådd, kollar klockan och WHAT? 165? Well Well. Konditionen är inte så himla dålig ändå :-D

Kort paus där jag tryckte i mig lite av mina egna proteinbars innan det var dags att ladda för Grit Plyo. Pulsklockan fortsatte att visa siffror som var högre än det kändes i kroppen och jag toppade på 177-178 idag vilket jag tror är det högsta hittills, och då var jag faktiskt inte i närheten av väggen utan jag upplevde nog att jag jobbade runt 90% av max eller så. Jag gillar slutet på den här releasen, början inte lika mycket ;-)

Den här coola och starka bruden sällskapade jag med på Plyon idag! Sjukt bra jobbat Linda! #inteallsendorfinhögaellerså

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina