måndag 23 maj 2016

Alltid på en måndag - MoveIT med grymma coach Gustaf och en hel hög goa tjejer!

Idag var det hög risk för kafferep på MoveIT med alla dom här goa tjejerna på plats :-D Men vi höll oss i skinnet - eller så hade coach Gustaf gjort en tillräckligt utmanande runda för att vi skulle fokusera mer på träningen än på varandra #haha #tokigabrudar Tack tjejer för att ni förgyller mina träningspass! #kärlekikubik


Första varvet idag var styrka med 2x40 sekunder, kändes som kortare pauser idag men det var kanske mina värkande ben som spelade mig ett spratt ;-) Kul och utmanade övningar, vadpress var favorit idag - för jag kände mig sjukt stark #tackmassören, djupa armhävningar inte så mycket favorit, #hursvårtskadetvaradå Dagens maskning var hakdrag med kettlebell där coachen kommer fram med 20 sekunder kvar och ställer sig jämte mig och säger "och så gör vi det där i dubbla det tempot" *harkel* jomensåatt. #piiiiinsamt

Andra varvet var mer cardio, 3 intervaller per övning "descending" i tid. Första en repris från PT-passet igår, horisontell benböj, suger helt galet mycket i låren, galet mycket, på riktigt, sedan mountainclimbers, därefter liggande cykelspark och så snabba fötter och squathopp. Lägg ihop det och du har en runda där benen skrek om nåd. Igen. #missioncompleted #jagblirstarkareochsnyggare

Jag tror det är en bra ide att inte glömma magnesiumet ikväll #krampandevaderärinteskönt

Ses i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina