onsdag 9 mars 2016

Varför ändra ett vinnande koncept? Onsdag = dubbelpass!

Jag var faktiskt tvungen att bevisa för mig själv att jag inte är i sämre form än att jag klarar av att dubbla passen, och på köpet blir ju MoveIT lite mer lågintensivt (vilket ju chefen vill att jag lägger in mer av) så - dubbelt så bra, eller hur?


Precis som i måndags försöket jag att bara ta en intervall i taget, försöker vara helt närvarande där och då och inte fundera på hur mycket det är kvar eller hur mycket jag har gjort och det fungerade bra!

MoveIT var samma upplägg som i måndags,  40/40 med mer styrka i första varvet och 20/25 i andra med mer cardio. Återhämtningen är fortfarande långsam och jag bromsar fortfarande och försöker skynda lite långsamt. Teamade med grymma Veronica idag! Hejja oss!!

Grit Cardio med Markus idag - grymt pass! Jag hörde viskas om att nästa release är på gång till nästa vecka - förhoppningsvis har den exakt noll stycken bearcrawls i sig ;-) #älskarintedomjättemycket  Förutom bearcrawls så tycker jag att release 15 har varit riktigt bra! Svettigt som tusan och pulsen var hög men inte värre än att jag överlevde. Fick såklart pausa mer än före mitt långa ofrivilliga uppehåll men inte så mycket att jag skämdes ;-)

I morgon är det vilodag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina