fredag 11 mars 2016

Intervalljunkien är tillbaka - och så lite oseriös fight på det = världens bästa fredagsfys

Hej jag heter Marina, jag är intervalljunkie. #noshitsherlock Strategin var "en intervall i taget" även idag men idag insåg jag att jag hade kul - också! YES! Sjukt jobbigt och jag bromsade väldigt mycket, inte läge att köra in i nån vägg nu ;-) #herregudsåförnuftigt  Grit Plyo är ju normalt det pass där jag har högst puls och visst var det lite snabb andhämtning även idag ;-) 

Jag är på väg tillbaka, det känns bra, jag har kul!

Efter passet så körde Anna och jag lite slag och sparkar på egen hand, ja eller på mitsarna såklart, men ni fattar ;-D 

Och eftersom ni säkert har tröttnat på mina och Annas groupies så kommer här en lite mer galen variant #moahhhhh

I morgon, thaiboxning "på riktigt" - See Ya!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina