fredag 18 mars 2016

Nu är det fredagsfyyyyyyys - Grit Cardio - alldeles alldeles underbart!

Solen sken idag! Det var varmt! Och jag och Emelie lunchade och drack latte i solen! Snacka om att fylla på med energi på alla sätt och vis!  Löv you vännen!

Sedan inledde vi helgen med ett pass Grit Cardio - idag med pulsklocka eftersom jag ville kolla hur min återhämtning ser ut. Den är bättre men fortfarande inte tillräckligt bra ;-) #harhögaambitioner Var uppe och nosade på 165/175 nästan alla intervaller, hann ner till 140-ish i vilan mellan låtarna. Klarar inte att köra alla intervallerna utan får fortfarande vila lite när svimningstendenserna blir för svåra #tunnelseende #villmeränjagkan

Efter 27 minuters stenhård träning återuppstod vi från grit-döden ;-) och så är man så här glad!


Det har tasslats lite om att vi kanske får en ny release av Grit-passen nästa vecka, då hoppas jag det är lite färre armhävningar än vad passen har haft nu, för alltså, armhävningar är inte min grej just nu. Axelskrället gör ont som f-n rent ut sagt! #axelrehab #bååååååring

Fick lite bubbeltid med Sanna idag också, Sanna som äntligen är tillbaka på grit-passen efter sin skada - jag är så galet imponerad över viljan och kämpaglöden hos henne! Du är grym tjejen och jag är så glad att du klarade av att köra passet med oss idag! #kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina