tisdag 8 november 2016

Tisdagskul i kubik!

Jag börjar verkligen sakna att lyfta tunga saker! Det var högst otippat måste jag säga, att jag skulle tycka att just det var så roligt! Jag märker också att jag får svårare och svårare att motivera mig till att bli andfådd på "tråkiga" aktiviteter, jag får passa den där latmasken så den inte flyttar in igen! 

Men en sak som sällan är tråkigt är att puckla på mitsar ;-) Fortsättning idag på den enkla kombon, riktigt bra att få tid att verkligen sätta tekniken utan att det blir så krångligt! Jag körde i dag mot en kille jag inte sett så mycket av innan, det gick finfint! Jag är dock rysligt tacksam för mina egna mitsar så enormt mycket lättare att hålla och det gör att jag känner mig lite säkrare när man håller mot dom starka snubbarna. 

Vi körde 6 ronder var a´ tre minuter med en minuts paus, jag fokuserade mest på tekniken så jag blev inte så jättetrött idag ;-) Det är både bra och dåligt :-D Bra att jag numera inte känner att jag måste köra "in i väggen" för att det ska kännas som om jag har tränat, dåligt för att det liksom inte blir ett lika bra endorfinpåslag utan den där väggen. Nåja. Det kommer, lär möta den där endorfinväggen många gånger på Cross-fit det närmsta halvåret #haha #noshitsherlock

Efter passet sopade jag och Håkan golvet, en sån där karate-kid-grej som ingår när man tränar i en förening snarare än ett komersiellt gym!  #waxonwaxoff


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina