lördag 19 november 2016

Onda knän är en sak men en muskellåsning i axeln det är en helt annan femma!

När jag åker hem från träningen idag inser jag att min vänstra axel gör ont. En muskel på baksidan vill inte alls vara med. Försöker rulla den när jag kommer hem men det hjälper inte fullt ut. SKIT OCKSÅ. När jag ligger där och rullar så reflekterar jag över att den här typen av smärta är mycket svårare för mig att hantera mentalt än det onda knät och jag tänker att det säkert beror på att den här känns "orättvist", knät orsakade jag ju själv :-/ . För rent objektivt gjorde ju knät egentligen ondare.

Träningen idag var först uppvärmning på egen hand, sedan lite go basic mitsträning med fys i rondvilorna. Bi var tränare idag och han kom för att ge feedback.... "ska vi sluta ladda med armbågarna nu eller?" JA DET SKA "VI". Hatar att jag inte kan fokusera på en sak utan att tappa en annan. Herregud jag är ju vuxen. Jag ska väl kunna tänka på två saker samtidigt?

Men kul hade vi - och det är ju det som är absolut viktigast!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina