söndag 6 november 2016

Vad gillar ni att läsa? 10 mest lästa inläggen

Jag skriver ju den här bloggen lite mig själv för att följa min egen utveckling och OJ så nyttigt det är att läsa tillbaka ibland! Särskilt dom där dagarna när allt känns meningslöst och resultaten lyser med sin frånvaro och motivationen är i skorna, då får jag en rejäl realitycheck om var jag började och hur otroligt långt jag har kommit det senaste 1,5 året!

Jag skriver också för att kanske kunna inspirera någon annan att hitta träningsglädje och motivation och jag blir så glad när jag får veta att jag har lyckats med det! ♥ 

Jag har ju tillgång till lite statistik och ibland blir jag förvånad över vilka inlägg som gillas/läses mest men klart är att ni gillar att läsa om resultat och målgångar ;-) Det är i princip bara sådana på topp 10 och dom är klart överrepresenterade på topp 20 också.

Jag blir självklart superglad att ni vill läsa vad jag skriver och alla likes, kommentarer och IRL-peppningar uppskattas oerhört mycket, bara så ni vet!

Här är mina 10 mest lästa inlägg:
  1. Före och efter första 4 månaderna
  2. Resultat december 2015
  3. Födelsedagsinlägget
  4. Mitt hejdåinlägg till MH
  5. Thaiboxningsinlägget med Madde Vall Beijner
  6. Inlägget där jag kom i min bröllopsklänning
  7. Mitt Crossfit-inlägg
  8. Ett av boxningsinläggen från Kos
  9. Ett av mina målviktsinlägg
  10. Under 80 kilo

I listan har mitt födelsedagsinlägg kommit med, vilket är förklarligt då det fick väldigt många likes på FB. På listan finns också mitt thaiboxningsinlägg från min PT-timme med Madde Vall, det är helt och hållet ett resultat av att hon gillade och kommenterade det på Facebook ;-) och thaiboxningsinlägget från Kos har många läsare med grekisk ip vilket är förklarligt eftersom Grekiske-Gustaf kommenterade och gillade :-D  Annars är inte inläggen om thaiboxning det som ni läser mest, så kan vi säga ;-) 

Att cross-fit-inlägget skulle segla upp på plats 7 var otippat men i och med att Kraftsportsklubbsinlägget också hamnar högt så jag tolkar det som att ni vill att jag provar mer nya saker ;-) Det saknas ju inte roliga saker att träna så det kommer nog en och annan "surprise" i den kategorin ska ni se! 

Idag surar jag lite för att jag ska vila när maken får gå till gymmet och träna "mitt" styrkepass, jag försöker tänka att det är vilan som bygger men fasen vad jag saknar lyftandet! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina