lördag 12 november 2016

Marina testar: Bambi on ice #notdisneyonice

Så här tänker jag: Om jag nu sysslar med thaiboxning som för ganska många människor är långt utanför comfortzonen både psykiskt och fysiskt, då borde det ju vara en baggis att testa grejor som vanliga människor tycker är en kakbit? Eller hur?

När jag nu dessutom har fått in en fd konståkningsstjärna och holiday-on-ice-åkare i min bekantskapskrets och hon utmanar mig, tja, då är det liksom bara att snöra på sig skridskorna och göra det, eller hur?


Inte jättesnygg i storebrors cykelhjälm men jag bjuder på den


Så. I give to you: Marina aka Babmi on ice. (Sist jag åkte var jag 10 och killarna i klassen snodde min kon så jag fick krypa tillbaka ;-) )


Jag ska också passa på att credda mina kids för att dom inte gnäller om ont i fötterna, satan-i-gatan vad ont det gjorde redan efter några minuter! #sägerhonsomfårpåkäftenvarjeträning Det var också kul att se alla förvånade kids som nog inte trodde att det finns vuxna som INTE KAN åka skridskor. "Kan du inte åka?" säger en liten 4-åring och skrinnar iväg som om hon vore född på skenor (vilket just den här ungen väl i princip är ;-)  )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina