fredag 5 augusti 2016

Plågat pannben och krampande lår #gritplyo

När låren krampar halvvägs in i uppvärmningslåten, DÅ vet man att att det HÄR, det kommer att göra ont. Försökte stänga av och bara mata på men oj oj vad min viljestyrka testades idag. Tur jag hade Mia bakom mig som ropade på mig när jag höll på att ge upp ;-) #tillsammansärstarkare

Jag gillar det här plyo-passet, kul och varierat, om jag ska vara lite gnällig så är det liiiite trist musik ;-) Men burpee-beep-testet är svinkul och asajobbigt!

Har känt att mitt huvud inte är riktigt överens med min kropp om när jag är "tillräckligt trött" så jag körde med pulsklockan idag som "objektiv domare"  ;-) så sa inte den puls över 170 så var jag inte trött. punkt. Maxade idag på 174 och hade 145 som medelpuls.

Tog mig tid att stretcha efteråt, det behövdes, alltså mina ben är redan sjukt ömma från gårdagens styrkepass, kommer nog att krävas en del "naturligt smärtstillande" substanser för att kunna boxas i morgon. #intesyndommig


PS Sladdade inom rean på Intersport idag och hittade ett linne i rätt storlek för fyndpriset 149 #älskarfynd DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina