lördag 16 april 2016

Fysinriktat thaiboxningspass - med omöjligt uppdrag

Det finns vissa saker som kroppen liksom bara vägrar göra, det saknas liksom nervbanor känns det som. Idag avslutades passet med en sådan. Sitt på golvet, på benen, fötterna utanför rumpan, och hoppa upp i squat. Alltså det GICK inte, jag lovar, inte ens på sviktmattan. Sjukt frustrerande och jag tänker inte prova igen. Bara så ni vet. #surarsomenbarnunge



I övrigt ett fysinriktat pass med några slagronder i mitten Det är ju ingen hemlighet att jag tycker att fysträningen på thaiboxningen är lite "onödig", jag är där för att lära mig teknik i thaiboxningen, fysträning får jag tillräckligt av resten av veckan. Så idag var det lite för lite boxning för min smak. Får nog försöka boka in ett thaiboxningspass med Gustaf så jag får lite mer skjuts framåt i just teknikbiten.

Nu ska jag göra det bästa av den här lördagen tillsammans med mina kids, pappan är på egna äventyr den här helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina