lördag 23 april 2016

Lördag är thaiboxningstime! #älskarvarjesekund

Egentligen har jag sovit alldeles för lite den här veckan för att träna men jag ville inte missa passet idag så jag sov så länge jag kunde, hällde i mig en skål soygurt med blåbär och granola och svepte en kopp espresso och bet ihop bara ;-) 

Det märktes oehört tydligt att kroppen inte har sovit, så nu blir det två dagars vila och återhämtning och jag ska göra det som coachen försökt lära mig, vila när jag är på topp och köra hårt när jag är i botten ;-) #mycketklokhetborihonom

Trots tröttheten var det ett kanonpass idag, roliga kombinationer och bra variation i intensitet, sista 20 minutrarna brände det som eld i mina axlar och jag tvivlade på att jag skulle klara det - men det gjorde jag ju ;-)  Handskar och mitsar/benskydd är den roligaste träningen tycker jag! 

Tack för sällskap och pepp idag Anna! #kärlekikubik






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina