måndag 4 april 2016

Det ÄR roligare med kafferep - moveit-måndag it is!

Äntligen lyckades jag och Emelie tajma ihop våra scheman så idag körde vi MoveIT ihop! Jag hade pulsbandet på mig och lyckades väl inte jättebra med pulstoppar idag så jag lägger det här på "funktionell styrka"-kontot :-D #kanintevarapåtoppjämt Ja och på kafferepskontot då ;-) och det går ju faktiskt inte att ha kafferep om man inte kan andas så jag tycker vi gjorde precis det vi behövde idag. Sådetså.

Samma upplägg som senaste veckorna med ett styrkevarv och ett cardiovarv, fast wallballs i båda ;-) oh we DO love wallballs ;-) annars tycker det jag var rätt "schyssta" övningar idag inte jättemånga "viälskarintedenjättemycket"-övningar :-D

Emelie behövde "muntras upp" så vilken tur att jag tog med mig handskarna så hon fick slå av sig lite, det gör ju vem som helst på bättre humör! Och så fick jag lite extra axelträning - och det ska gudarna veta att jag behöver! Ja, och så fick jag ju slå lite jag också ;-) Så win-win på den!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina