lördag 30 april 2016

Svinkul thaiboxningspass med sparring och blockeringar

Riktigt bra blandning idag, lite fys på nivån "jag-mår-illa-och-kan-inte-lyfta-benet"-nivå  men mest teknik och då både på mits och sparring med benskydd. Idag var det stort fokus på blockeringar och det börjar sitta lite, jag kom på att jag ska tänka "STÄNG" då verkar min kropp fatta, annars har det nog blivit nån slags bodycombat-variant och då hamnar armbågen på fel sida knät och benet kommer inte upp och möter tillräcklig högt.

Jo, och så slog jag i tårna igen. *suck* :-/ #vadärdetförfelpåmig Idag var det premiär för mina thaiboxningsshorts också, supersköna!

I morgon är planen att åka till Varberg och köra lite thaiboxning med Gustaf, ser fram emot att visa honom att jag lärt mig massor sedan han och jag körde senast!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina