måndag 29 juni 2015

Tung kropp ger svettigt pass, men kroppen kan allt huvudet vill så det är bara att kötta på!

Rinse and shine! Skickade iväg motvilliga kids till förskola/fritids idag, hade liiiiite dåligt samvete faktiskt, men lilla kan inte vara hemma själv och jag tänker inte ge avkall på min rehabilitering nu när jag har kommit så här långt så idag prioriterade jag mig själv och mitt mående. #världenssämstamorsa  Sedan iväg till Motionshuset för ett pass Grit Strength. Alltså det var väldigt varmt i salen idag, trots det lite kylslagna vädret ;) benen var tunga och kroppen svarade inte riktigt som förra veckan #varärmittflow #jagvilltillbaka #goodzone Svetten bokstavligt rann och bildade pölar på golvet. Men jag gav inte upp. Jag vilade kanske lite #ellerförmycket här och där men jag genomförde passet i stora delar.



Stapplade ut och tog igen mig några minuter och sedan fortsatte jag öva på min "king of the dance"-position, några andra övningar på balansplattan, sedan rörlighetsövning för axeln (känner av den pyttelite efter combaten igår så tänkte bäst att den får massa blod till sig), och så avslappning.

Nu mår jag toppen. Massa energi och positiv känsla i kroppen. Laddad för mitt första försök på Grit Plyo i morgon, jag förutser att jag kanske behöver ta med mig ett badlakan snarare än en liten handduk #alwaysprepared #jädrarvafettetskagråta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina