söndag 28 juni 2015

Nya utmaningar i ny release av Body Balance - och så ett Body Combat som uppvärming ;)

Äntligen träning igen! Först "uppvärming" med ett Body Combat-pass #veckansöverdrift, ny release som vi körde för andra gången så idag kunde jag ta i lite mer när jag visste vad som väntade, tjohejsan vad svetten lackade, eftersvettades typ i en halvtimme #fettsomgråter

Till Balance-passet fick jag sällskap av Anna som är på besök från huvudstaden #finbesök - jag tror vi döper om henne till Yoga-Anna, sjukt skillad och grym kroppskontroll #yourockbaby Själv gjorde jag tappra försök att få mina hyfsat trötta muskler att samarbeta, balansövningarna var inte min grej idag, låren skakade way to much #tröttpåettbrasätt Idag var det delvis en ny release och det är alltid svårt i början tycker jag innan man fattar hur man ska vända och vrida på kroppen för att få saker på rätt plats. ett slags kroppspussel kan man säga :-D  Efter passet så lyckades jag i alla fall med Annas och instruktörens hjälp att få till den här som kallas "king of the dance" :)



I morgon är det rise and shine igen, Grith Strength

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina