fredag 26 juni 2015

Body Svett - eller jag menar step ;) Jag förutspår en lätt trötthet i sätesmuskeln i morgon :-D

Inledde helgen med ett sjukt svettigt Body Step-pass lett av theoneandonly Lisa! Alltså det gör verkligen svinont med svett i ögonen, hårbandet jag fick av en omtänksam vän låg retligt kvar i tvättstugan #göromgörrätt Idag fick lillebror följa med och han var förvånansvärt tapper #tacksamsung men inne i salen blev det lite för hög volym "jag hör inte MIN musik mamma" #sötast så han fick flytta ut i soffan istället. Vad jag såg skötte han sig fint <3

Även om koreografin i det atletiska passet är enklare så har jag ändå fortfarande lite svårt att hålla ihop det när pulsen stiger, lite retligt, jag vill ju klara HELA passet! Min strategi är att inte köra på de lättare alternativen om det inte är absolut nödvändigt utan istället pausa och ta ett extra andetag. Jag har gjort helt sinnessjukt många step-burpees idag och jag är ruskigt stolt över det!

Glöm aldrig det!


Idag har mitt fett gråtit rejält men det är inget jag går och är ledsen över ;) Bara så ni vet!

Lördag är vilodag och jag ska faktiskt hålla mig helt bort från Motionshuset, jag lovar ;)

Kram och go helg på er allesammans, och tack för att du läser - nästa inlägg kommer på söndag kväll :-D


4 kommentarer:

  1. Impad att Lilleman gillar hänga med dig älskling, bra jobbat av er bägge 😉

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! <3 Han verkade trivas bra och ville gärna göra "sina" övningar idag också!

      Radera
    2. Härligt att läsa om hur du kör på, det är skönt när fettet gråter! �� Och smidigt att kunna ta med barn, gör också det ibland! Surfplattor is da shit!!

      Radera
    3. Det är väl kanske inte officiellt tillåtet men som nödlösning ibland går det ju om dom kan hålla sig "på mattan". Personalen är inte barnvakter och det ska dom inte vara heller.

      Radera

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina