torsdag 25 juni 2015

Idag agerade jag "följelöpare" åt lillebror och tränade lite balans och smidighet

Idag är lillebror hemma från förskolan så jag tänkte att vi gör två flugor på smällen och jag tar en "lugn" promenad och han tränar på att cykla. Yeah right, lugn #notsoverymuch Totalt pinnande han på 3,3 kilometer och snittet på 10,46 inkluderar rätt många start/stopp, och några rena löpruscher - lillebror kan inte bromsa så bra än och vi passerade några fina nerförsbackar, jag höll oss i alla fall borta från kajkanten som saknar räcke, jag var inte sugen på nåt "triatlon" idag :-D därför ser ni på kartan en lite annorlunda runda än den vanliga ;)

Vi cyklade till Motionshuset där jag parkerade lillebror med den digitala barnvakten, ett äpple och lite vatten och så körde jag rörlighetsträning för rygg och axlar, och balans (det är MYCKET svårare att göra övningen när man försöker fota samtidigt #lessionlearned #bringphotografer).


Sen cyklade vi hem och åt glass till lunch, nä, inte jag, men lillebror :-D Till efterrätt fick han korv och pasta #uppochner #bakochfram

Här är dagens runda, alla gråa pluppar är start och stopp ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina