måndag 22 juni 2015

Startar veckan starkt med Grit Strength - och lite balansövningar #borntobefit #iwillmakeit

Sommarschema på gymmet = Grit 9.15 måndag morgon #riseandshine #keepbreakfastdown. Idag med fantastiska Pernilla som instruktör #youaremyinspiration. Jag är nöjd över att jag idag pressade mig själv ett steg till och körde hela första rundan med 5-kilosplattan och jag klarade också mer i 100-sekundersutmaningarna. #justdoit "Svett är bara fett som gråter" - och jeezus va mitt fett grät idag!  :-D

Det här är egentligen mitt rätta element, jag måste dock erkänna att
jag för varje pass mindre och mindre känner mig som en fisk på land
och mer som landkrabba :-D #föddmedgälar
Tog igen mig lite efter passet och eftersom jag inte direkt hade nåt annat att göra idag på förmiddagen så parkerade jag mig på funktionella ytan och körde bland annat rörlighet i axlar, balansplatta med benlyft och så fick jag hjälp av Pernilla att öva på knästående på pilatesbollen. Lite kändisspan på lokala fotbollskändisar fick jag också #lagetvidhavet #FFF. Sist lite avslappning med inslag av yoga och så cyklade jag hem!

2 kommentarer:

  1. Det verkar alltid som att du kör skiten ur dig själv varje pass, jag är impad :D

    https://lightertimesahead.wordpress.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sån är jag, allt eller inget ;) Men nä, inte riktigt varje gång, har svårt att göra det utan instruktör/PT vilket är ett problem.. jag hittar en lösning hoppas jag :-D

      Radera

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina