söndag 21 juni 2015

Body Combat 64 - då jag funderade på hur smart det var att träna axlar och rygg igår :-P #sentskasyndarenvakna

Dagen började med trädgårdsarbete, hur det kan växa så mycket saker bland bara sten övergår mitt förstånd #vikhädanogräs men tillsammans lyckades vi nog tukta tillbaka merparten av det som växte på fel ställe :-D (i trädgården alltså ;) )

På eftermiddagen körde jag maken och barnen till dagens grillhappening och sladdade sedan själv inom Motionshuset för att köra en helt fräsch release 64 av Body Combat! En toppenrelease måste jag säga, jag gillar att benlåten kommer lite längre fram i passet jag brukar annars dra på mig en rejäl mjölksyreskuld tidigt och den är svår att hämta sig ifrån. Erkänner att jag kanske maskade lite här och var, nästa vecka ska jag köra hårdare! #dufårföljamedochsparkapåmigGustaf



Idag var också teamklass med båda instruktörerna, alltid lite extra festligt sådär! MEN (alltid detta men!) mina armar och rygg kändes rejält tunga redan från start och jag började fundera på hur jag tänkte igår när jag körde rygg, axlar och mage då :-D #intesåfiffigt passet avslutades dessutom med ryggresningar och min ländrygg är ju kanske liiiiiite trött från gårdagen när jag tänkte att jag minsann skulle göra mer själv än jag gjorde med PT-Gustaf sist ;) Kändes som en bra ide då, känns idag också kan man säga #MuchosTröttos

Till sist vill jag bara föra till protokollet att jag gjorde varenda en av de 37 armhävningarna, så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina