fredag 17 maj 2019

2019:20:2 En fredagsklassisker!

Ni som är ungefär lika gamla som mig eller äldre kommer kanske ihåg fredagsklassisker som Kryzz och FräckaFredag 😜 Ni andra är unga nog att googla lite 😉

På gjuteriet idag serverade coach Eva en annan klassisker idag - Seven. Vi var tre tappra krigare som ställde upp idag. Lite för få för att få rejält gung i salen men å andra sidan gött om plats...  Det märks att nyårslöftena börjar klinga av nu 🙄 eller så var det var dåligt väder, eller för bra väder eller... Ja, ni andra hade säkert giltiga skäl 😘


Vi hade timecap på 30 minuter idag och jag körde 5 varv + 35 reps. Kroppen och knoppen är inte i hundra form så jag vågade faktiskt inte pressa mig mer. Jag vet att jag brukar klara den på 35-ish minuter (5 minuter p varv) men det hade jag inte nått idag ändå.

Jag är nöjd ändå. Jag har ökat mina KB-svingar till 20 kg och jag hade 50 kg på marklyftsstången och det kändes fan lätt ✌ Körde thrusters med 8 kg bulgarian bag och hade svart+lila gummiband och växlade grepp mellan varven.

👊👊👊👊👊👊👊👊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina