onsdag 29 maj 2019

2019:22:2 Sol ute - sol inne - sol i hjärta och sol i sinne!

Idel sol idag, det kan ju inte bli annat när Gjuteriets soligaste Coach står för passet! Tack Marie för pepp och utmaning och solsken! 🌞🌻🌞

Det sprider ju sig liksom när solen skiner ute och vi får börja passet med att leka häst och kör..person 😉 och sen delar vi broderligt på utrymmet i boxen och ja, coachen ler och passet är roligt och lagom jobbigt och efteråt, japp, då skiner vi i kapp med solen ute!


Ja ni fattar ju, det är alltså lattjo på Gjuteriet!

Hur det är med benen? För jävligt om jag ska vara ärlig. Jag har nog fasen ALDRIG haft sån träningsvärk i hela mitt liv, har inte kunnat sova på som jag brukar för det gjorde för ont att ligga på låren... 😲 . Fortfarande ont och helt stumma ben är sådär kul att försöka hoppa boxjumps på... Alltså, jag har svårt att gå upp för en trappa så hoppa kändes omöjligt men med lite stöd från resten av gänget vågade jag och det blev inte många men det blev!

Maries onsdagspass vecka 22
3 rounds
2 min - 400 meter run + vila (här sprang jag 200 för jag hinner inte 400 på 2 minuter, 200 tog 1.40 ca)
2 min - max rep box jumps (liggande stor låda)
2 min - max reps KB-svingar (16 kg)
2 min - max reps HPC (igen!! fuck! Tog 30 kg idag)
2 min - max reps box jump over (här vågade jag inte hoppa utan körde boxsteps, då unbroken)
2 min - rest

Löjligt svettigt men tyckte jag höll tempot bra hela vägen med bibehållen teknik. Boxjumpsen satt hårt i huvudet men jag gjorde det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina