måndag 5 september 2016

Vilodagsmåndag #livspussel #vardagsbekymmer #restday

Det trodde du inte va? Den där uteblivna vilodagen i förra veckan är härmed återhämtad. Det var väl inte helt och hållet frivilligt i och för sig, vardagspusslet fick en helt ny dimension när vi med 18 timmars varsel får veta att barnen har konståkningsträning även måndagar denna termin. HJÄLP!

Så, nu har barnen konståkning till kvart över sex på måndagar, MoveIT börjar kvart i sju. En halvtimme alltså. På den tiden ska skridskor snöras av, skenor torkas, pryttlar packas och vi ska hem. I teorin borde jag kunna landa på MH med 5-7 minuter till godo men idag kände jag inte ett dugg för att genomföra den manövern eftersom jag sov 4 timmar i natt. Jo. det är också en anledning att inte träna. Ytterligare en att jag eftersom jag var så trött hade glömt äta.

Ni hör ju, jag gjorde det förnuftiga och avbokade träningen. #vuxenpoängpådet Hade jag vetat dock att Gustaf var på MH hade jag nog prioriterat om dagens schema och åkt bort och bett om en cardio-from-hell-session. #behöverblåsautskallenlite




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina