torsdag 22 september 2016

5 kilometer vadträning - och lite äggkläckning #pokemongo

Nu var jag sådär förnuftig igen, insåg vid lunch att träna idag nog inte var direkt smart, huvudet kändes stort som en badboll och näsan var täppt och ilsken så jag ställde in kvällen thaiboxning. #jäklabaciller #vikhädan

Men sitta still hemma i soffan kändes lite överdrivet så istället åkte jag ner till världens bästa strand, vår Skrea Strand, den är 2,5 kilometer lång så jag gick - i den mjuka sanden såklart! - hela vägen till Netas och sedan tillbaka igen. Hade sällskap av pokeomgo-appen och familjen. Jo, jag är så gammal att jag kan erkänna att jag spelar det, för mitt eget nöjes skull :-D #föddnördig #level23 Fick kläckt några ägg och samlat lite candy till min Buddy.  Dessutom blev det ju ganska rejäl vadträning av 5 kilometer i djup och mjuk sand - och nu börjar foten kännas riktigt bra faktiskt!





2 kommentarer:

  1. Jag kämpar på i lvl 25. 190' för att gå upp i 26 :-[

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och då bor du ändå i pokemon-mekka :-D Även om du kanske inte har så mycket just hemma hos dig ;-)

      Radera

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina