onsdag 6 juli 2016

Semesterpass #7 tadaaaa -boxning!

Idag bestämde jag ny träff med George Barachanos för en timmes träning. Han är kickboxningstränare och taekwondotränare så lite annorlunda men så jäkla bra!

En liten klubb, varmt :-P, men riktigt bra utrustning, jag fick tom låna lindor (för dom har jag ju såklart glömt). George visade sig vara en hårdare variant av Gustaf ;-) eller så är det värmen. Inte vet jag men jädrar vad jag fick bekänna färg idag.. Och så skönt det var med lite #hårdjävlaträning igen!

Samma gamla vanliga uppvärmning, den verkar vara universell inom kampsport, sedan skuggboxning (ska göras 2 gånger om dagen tyckte han), och därefter 40 minuters stenhård mitsträning. Jag dog helt på slutet, kunde inte komma ihåg kombinationerna så, tja, mission completed kan man säga.

Happy Happy girl igen, som ni ser :-) finns få saker som slår den känslan #lovingit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina