tisdag 5 juli 2016

Semesterpass #5 axlar och rygg

Jag saknar alla grejor hemma på gymmet! Jag har ju trx-banden med mig men det finns verkligen ingenstans att fästa dem i gymmet #ahhhhhhrrrgg Jag saknar gummiband, medicinbollar, skivstång och viktplattor, kettlebells (högst otippat), små hantlar, balansplatta och mest av allt alla mina gymkompisar! Ja ni hör ju, jag har blivit en gymsnobb!

Visst det GÅR att träna med det som finns, men det är inte lika roligt, och är det inte roligt är det inte bra!

Nåja. Idag körde jag ett axelpass med 5kg hantel och varierade repsen istället för vikten
Framsida 3x6
Utsida 3x8
Baksida 3x8
Axelpress 3x10
Utåtrotation i cablecrossen 3x15
Knästående rodd 17,5 kg 3x6
Latsdrag 3x8

Avslutade med 2x4 minuters tabata. Dom var tunga idag, toppade på 177 i puls. Men det gör inget, jag är nöjd ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina