måndag 4 juli 2016

Semesterpass #4 - ben, ben, ben

Det är ju måndag så jag hoppas få med mig familjen på ett lekfullt intervallpass i eftermiddag, jag såg en kul variant som Kalle Wahlström lagt ut på Insta som vi skulle kunna prova!

Ville dock inte riskera att tappa fart i träningen så i morse körde jag ett medeltungt benpass i gymmet. Körde 3x10 förutom lårcurl där jag hade svårt hitta rätt vikt, landade på 10 som var halva magasinet? Whut?

Knäböj med 17,5 kg vikt
Enbensmarklyft 12,5 kg
Lårcurl
Baksida lår i maskin (liggande)
Kickbacks
Vadpress utan vikt 3x30
Step up på hög bänk - 4 min tabata
4 min tabata, skridskohopp, handbollsmålvakt och snabba skidor.

Sedan lallade jag ner till pool -baren och njöt av en espresso med havsutsikt!



Och sen lite solo-beachhäng!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina