söndag 17 juli 2016

PT-pass # 60 - helkroppsgenomkörare #hejkroppen #dagsattvakna

OJ vad jag har saknat mina PT-pass! Borta är bra men Gustaf är fasen bäst! Det var ju ett tag sedan sist så vi körde ett sånt där "väcka hela kroppen"-pass, grymt skönt och nu skakar dom flesta musklerna rätt gött ;-)

Dagens hårdaste: triceps och vader - ibland undrar jag, men han skojar ju aldrig så ;-)
Dagens mest frustrerande: Finnen - alltså det känns verkligen inte som att jag blir NÅT bättre
Dagens felräkning: Bänkpress ;-) fast jag fattade direkt att det där inte var några femtio kilo, men fyrtio är bra det också #haha
Dagens nya: bänkpress-brottning :-D
Dagens lättnad: inga problem att köra benpress #pjuuuu #hejagluteus
Dagens överhoppning: inga core-övningar ;-)

Vi körde axlar också, utsida och axelpress, biceps, ländrygg och säkert nåt mer jag glömt! Jag har fått iordning på min nya telefon men jag glömde helt att fota så ingen selfie idag ;-) utan en repris på den här ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina