lördag 20 januari 2018

6:3 om att hitta balans

Balans sa Erica, vi ska träna på balans. Ålrajt, challenge accepted tänkte jag. 🙄😂 Genomförde passet med otejpad fot men med vristskydd.

Först yogauppvärmning. Jag är löjligt medveten om min stelhet och mina rörekseinskränkningar men försöker verkligen att inte vara bitter, det är ju inte som att jag investerar jättemycket rehabtid så skyll mig själv liksom.

Vi fick börja med frontkickar och jumpkicks, foten är stabilare efter Mårtens lilla trick men blir fort trött. Framsteg!

Sedan sparring, kul och med lite lägre intensitet och fokus på teknik! Sista ronden bara clinch.

Avslutningsvis balansyoga... 😜🤔🙄😂 skillnaden på höger och vänster är enorm.... Men jag fixade dom flesta positioner även om det var en kortare stund.

Roligt och varierande pass och jag gillar verkligen tema-tänket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina