torsdag 18 januari 2018

6:2 om att det måste bli sämre innan det blir bättre

Var på massage igår, den gjorde sjujävlar så ont. Nu får jag mitt straff för att jag jobbat för mycket, tränat för lite och lever på en stressnivå som verkligen inte är hälsosam. "Vi har lite att jobba på" säger massören. Hrm. You say?

Så, idag provade jag att boxas. Det gjorde ont i axlarna. Så in i bomben ont. Antar att det måste bli lite värre innan det blir bättre för att muskler jag låst fast för att hålla axlarna på plats har han ju liksom släppt lösa nu... Det som ändå kändes bra var att styrkan fanns där, även om dom gjorde ont, tidigare har jag ju känt att dom blir orkeslösa, men nu fanns det ompf !

Vi körde mitsronder idag, Erika, jag och en tjej till samsades om mitsar och hade säcken med i rundan. Funkade tyckte jag. Vi körde bland annat low kick - rak höger och det tyckte Erika jag skulle använda mer i sparring "du har ju en sån jävla r
äckvidd" :-D  Den har jag ju hört förr ;-) Madde skällde ju lite på mig och sa "jag vet massa tjejer som skulle göra mycket för din räckvidd, och så slösar du bort den" ... Well... Får träna på det... :-D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina