torsdag 11 januari 2018

5:1 Back to basics - förmodligen det jag behövde ...

Idag körde vi alla tillsammans och i ringen fightades "alla som har planer på att tävla" - dvs dom killarna som Anna och jag normalt tränar med...  men vi höll oss utanför idag och körde ett back-to-basics-pass med Bi istället. Med tanke på hur jag mått dom senaste dagarna och hur min huvudvärk ställer till det så var det förmodligen exakt vad jag behövde. Men det kändes ärligt lite nesligt när jag efter 1.20 fortfarande inte varit ens i närheten av andfådd.. då hade Anna och jag ändå "fuskat" och inte tagit så långa pauser som tränaren satt in... På slutet la Bi in lite höga-knä-fys så jag hade väl några minuter med lite lätt andfåddhet ändå.. men det är inte så här jag blir av med överflödet inte. Nope. Nej. Not working.

Jag måste fan skärpa mig. Mera cardio åt folket ... och åt mig... Jag vet ju vad jag ska göra, varför gör jag det inte?

Så, nu tänker jag ändå fokusera på att jag kom iväg till träningen tack vare två goda vänners push, att jag genomförde det utan att svimma och att jag faktiskt mår bättre nu än innan passet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina